Sveho casu jsem pracoval v SRN v Komsa AG - kdyby GS nespechal z pod jejich kridel, treba tu jeste mohl byt :-)
Odpovědět0 0
Tato firma svym servisem delala velmi spatnou povest.Bozi mlyny domlely.
Odpovědět0 0
Boží mlýny mlely pomalu, ale spravedlivě. To jim patří! Chovali se jako hovada, tak ať jdou k čertu!
Odpovědět0 0
No nevím, asi jak kde a jak ke komu. Já jsem tam kdysi něco řešil s Ericssonem a vše bylo korektní. Sice mi výbornou kávu Lavazza neuvařili a u dveří se lokaj nezlomil v pase a nebouchl čelem o zem, když jsem odcházel, ale co jsem potřeboval jsem tam vyřídil.
Odpovědět0 0
No je fakt, ze vetsina tech velmi negativnich zkusenosti je par let stara, ale takovy veci se hold tahnou. Nicmene kdyz si vezmu, ze (jak psali na tom odkazovanem zdroji) pri trzbach 1,4 mld. korun meli zisk jen 4,5 milionu (a to nejen soupou krabice, ale delaj i sluzby), tak to asi nebylo idealni uz delsi dobu...
Odpovědět0 0
Už v roce 2007..... , takže to asi nebude tou současnou "krizí", že?
Odpovědět0 0
Ale současnou krizí může být to, že jsou banky výrazně opatrnější při poskytování úvěrů... Při obratu 1,4 miliardy těch 82 milionů není zase tolik.
Odpovědět0 0